Каждому ребенку нужен мир, где можно смеяться, танцевать, петь, учиться, жить в мире и быть счастливым.

Авторизация
AA+
г. Рудный, ул. Сандригайло Н.Ф. строение 76
8-714-31-72131
Мы приняли ваш запрос и в скором времени обработаем его! К сожалению, мы не смогли отработать ваш запрос.
Задать вопрос

Каждому ребенку нужен мир, где можно смеяться, танцевать, петь, учиться, жить в мире и быть счастливым.

КГКП «Ясли-сад №2» отдела образования города Рудного» Управления образования акимата Костанайской области»

2025 жылғы 18 сәуірде Гейер Анна Александровна екі ұйым арасындағы Келісім шеңберінде дөңгелек үстел форматында Костная қаласының білім бөлімінің "№54 бөбекжай-балабақшасы" КМҚК педагогтарымен 3-4 жастағы мектеп жасына дейінгі балалардың қол функцияларын қалыптастыру жөніндегі "Көңілді қарындаш"психологиялық –педагогикалық бағдарламасының өзектілігі мен практикалық сәттерімен бөлісті. Ұсынылған психологиялық-педагогикалық бағдарлама үлгілік оқу бағдарламасын тиімді іске асыру процесін сүйемелдеуге арналған. Бұл 3-4 жас аралығындағы мектеп жасына дейінгі балалардың ұсақ моторикасының қалыптасу деңгейін анықтауға, қол функцияларын, сенсорлық дамуды түзетуге және қалыптастыруға, сондай – ақ баланың мүмкін болатын жетістіктерінің әлеуметтік-нормативтік сипаттамаларын мақсатты бағдарларға жақындату үшін қандай жағдайлар жасау керектігін болжауға мүмкіндік береді.


2025 жылғы 27 ақпанда Скоробогатова Кристина Витальевна екі ұйым арасындағы Келісім шеңберінде дөңгелек үстел форматында Қостанай қаласы білім бөлімінің "№54 бөбекжай-балабақшасы" КМҚК педагогтарымен бөлісті, екі жақты мөлдір сынбайтын шыныдан жасалған мольбертпен жұмыс жасады, ол кескіндеме сабақтарын әртараптандырады, балаларды баурап алады. "Шыны мольбертте" сурет салу ұсақ моториканы, демек, сөйлеу мен ақыл-ой қабілеттерін, интеллектті дамытуға ықпал етеді. Қолды үйлестіру дамиды. Балалардың саусақтары күшті, епті және шебер болады. Бала қоршаған заттардан сезімдерді, олардың физикалық қасиеттерін ажырата білуге үйренеді. Сурет салу есте сақтау, табандылық, зейіннің дамуына ықпал етеді. Шығармашылық процесте бала түстер мен реңктерді ажырата білуге үйренеді, мөлшері мен Саны не екенін түсінеді. Сурет салу арқылы ол қоршаған әлемді жаңа тәсілдермен біледі, оны есіне алады және жақсы көреді. Қағазға сурет салудан айырмашылығы, әйнек жаңа визуалды әсерлер мен тактильді сезімдер береді.


2024 жылғы 29 қарашада Давыдова Кристина Александровна екі ұйым арасындағы ойын алаңы форматындағы Келісім шеңберінде Қостанай қаласы білім бөлімінің "№54 бөбекжай-балабақшасы" КМҚК педагогтарымен балалармен жұмыста интерактивті технологияларды қолданумен бөлісті. Олардың ішінде QR кодына ерекше назар аударуға болады. QR коды-штрих-кодтың тікелей мұрагері. Морзе кодын әзірлеу тек екіншісінің негізіне енген, іс жүзінде ол әртүрлі өнім мен техниканы автоматтандыру үшін қолданылған. Ондаған жылдар бойы штрих-код таңбалаудың кең таралған нұсқасы болды. Кәдімгі жолақтар мен сандар бұрыннан кез-келген замандас үшін жалпыға бірдей танылған көрініс болды. Дегенмен, штрих-код мүмкіндіктері шектеулі. Екі өлшемді (матрицалық) кодтар ауыстырылады, олардың арасында QRcode басты болды.


Ойын кеңістігінің маркерлері пәндік-даму ортасын қалыптастыру құралы ретінде.

2024 жылғы 22 тамызда Исанова Эльвира Ураскановна екі ұйым арасындағы Келісім шеңберінде дөңгелек үстел форматында Костная қаласының білім бөлімінің "№54 бөбекжай-балабақшасы" КМҚК педагогтарымен топта дамытушы пәндік - кеңістіктік орта құрумен бөлісті, бұл баланың ойын және танымдық қызметін қалыптастыру үшін қажетті шарт болып табылады. Топтық бөлмеде даму кеңістігін құру кезінде мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы ойын әрекетінің жетекші рөлін ескеру қажет. Ойын кеңістігінің маркерлері-бұл сюжет (ойын) өрбіген оқиғалардың орнын көрсететін ойын элементтері мен құрылымдары. Маркерлердің көпфункционалдылығы әртүрлі мәселелерді шешуде бір маркерді түрлендіруге мүмкіндік береді, бұл топтың білім беру кеңістігін ұйымдастырудың жаңа заманауи тәсілдерін тиімді жүзеге асырады.